دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
امام جمعه محمود آباد نمونه

حوزه/ امام جمعه محمود آباد نمونه قزوین گفت:مشارکت حداکثری مهمترین اولویت انتخابات در نظام مردمسالاری دینی است.  

به گزارش خبرنگار حوزه از قزوین، حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی امام جمعه محمود آباد نمونه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر گفت: قطعاً مشارکت حداکثری مهمترین اولویت انتخابات در نظام مردمسالاری دینی است.

وی افزود: این که چه کسی انتخاب می‌شود قطعاً و حتماً بسیار مهم است. اما اگر بهترین شخص با رای کم انتخاب شود، برای نظام اسلامی خوب نیست.

حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: برگزاری انتخابات باشکوه با حضور مردم، یکی از جلوه‌های اثرگذار در نمایش همبستگی ملی است.

وی اظهار کرد: تولید اقتدار ملی، تقویت مقبولیت نظام، ارتقاء ثبات سیاسی در کشور، افزایش همبستگی و وحدت ملی، کاهش آسیب‌پذیری ارکان نظام، افزایش بازدارندگی نرم و دفع تهدیدها، تقویت موقعیت و قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان، از برکات مشارکت حداکثری است که نصیب همه مردم می‌شود.

امام جمعه محمود آباد نمونه عنوان کرد: رژیم صهیونیستی با هدف آزادی ۴ اسیر خود در مرکز نوار غزه جنایتی بسیار وحشتناک مرتکب شد. بمباران اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه بیش از ۲۲۰ شهید و بیش از ۴۱۰ زخمی برجای گذاشته است.

وی ادامه دهد: بمبارانی که حجم جنایت آن باعث شکل‌گیری اعتراضات در لندن و پاریس شده و شامگاه شنبه بسیاری از حامیان فلسطین با برگزاری تجمعات اعتراضی در برخی شهرهای انگلیس، آلمان و فرانسه خواستار توقف جنگ در غزه پس از هشت ماه بمباران شدند.

امام جمعه محمود آباد نمونه اضافه کرد: صهیونیست‌ها با بمباران سنگین اردوگاه النصیرات ۴ اسیر خود را آزاد و جان بسیاری دیگر از اسرای خود را گرفتند.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: برخی منابع از جمله تلویزیون عبری‌زبان تل آویو نیز به صورت غیرمستقیم از احتمال کشته شدن برخی اسرای اسرائیلی در جریان بمباران سنگین اردوگاه النصیرات خبر داد.

امام جمعه محمود آباد نمونه تصریح کرد: در ابتدا تصور می‌شد که خبر آزادی ۴ اسیر اسرائیلی در غزه فرصت خوبی برای نتانیاهو ایجاد کرده تا از حجم فشارهای داخلی مخالفان علیه خود بکاهد. اما این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: تنها دو روز پس از جنایت اسرائیل در النصیرات، استعفای دو عضو کابینه جنگ و یک عضو کابینه اصلی، رژیم صهیونیستی را در موقعیت آچمز قرار داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha